Polski

Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy – wypełnij poniższy formularz.

Wybierz temat, wypełnij formularz i wyślij go do nas! Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie!

Formularz został prawidłowo wysłany. Dziękujemy! 

Czy jesteś naszym Klientem?
Potwierdzam, że zapoznałem się z Polityką prywatności na stronie https://www.hoistfinance.pl/poznaj-hoist/informacja-o-ochronie-prywatnosci/

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak dokonać rejestracji na Portalu Klienta?

Rejestracja na Portalu Klienta jest prosta i szybka. Potrzebujesz do tego jedynie Unikalnego Kodu Klienta.

 

Znajdziesz go w korespondencji listownej, w SMS-ie lub wiadomości e-mail, które do Ciebie wysłaliśmy. Będziesz potrzebował również swojego numeru PESEL.

 

Nie masz Unikalnego Kodu Klienta? Nic nie szkodzi, skontaktuj się z nami pod numerem: (+48) 71 739 17 17, a nasi doradcy Ci go podadzą. 

 

Wejdź teraz na stronę: Hoist Finance - Potwierdź tożsamość i rozpocznij rejestrację. 

 

Musisz zaakceptować politykę prywatności, a następnie wybrać wygodną dla Ciebie metodę logowania (sugerujemy wybór adresu e-mail).

Cały proces zajmie Ci nie więcej niż 2 minuty.

 

Dzięki Portalowi Klienta zyskujesz m.in. dostęp do statusu swojej sprawy online, możliwości stworzenia ugody i spłaty w wygodnych ratach, a także do szybkich płatności np. BLIKiem.

 

Pamiętaj Twoje dane są z nami bezpieczne. Stosujemy wysokiej jakości mechanizmy zabezpieczeń strony!

Nie mogę się zalogować. Jak dokonać resetu hasła?

Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta, to w pierwszej kolejności upewnij się, że próbowałeś metodą logowania, którą wybrałeś przy rejestracji. 

 

W każdej chwili możesz zresetować hasło do logowania lub dokonać ponownego logowania za pomocą nowego adresu e-mail.

Wejdź na stronę Hoist Finance - Login i znajdź link "Zapomniałem hasło lub e-mail". W ten sposób samodzielnie, w kilka minut, dokonasz zmiany hasła i będziesz mógł ponownie, swobodnie korzystać z naszego Portalu Klienta.

 

Jeśli nadal masz problemy z zalogowaniem się, to skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer (+48) 71 739 17 17.

 

Pamiętaj! Unikalny Kod Klienta, który otrzymałeś w liście, w SMS-ie lub w wiadomości e-mail służy do rejestracji konta na Portalu Klienta, a nie logowania.

Chcę rozpocząć spłatę zadłużenia. Co powinienem teraz zrobić?

W Hoist Finance pomożemy Ci wyjść z zadłużenia! Ustalimy indywidualny plan spłaty, na który będzie Cię stać.

 

Pamiętaj, że nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji - wystarczy, że zadzwonisz pod numer 71 739 17 17 lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.

 

W każdej chwili możesz również skorzystać z Portalu Klienta, gdzie samodzielnie stworzysz ugodę, lub dokonasz płatności. 

 

Jeśli nie masz jeszcze konta na Portalu Klienta, to w pierwszej kolejności zarejestruj się >> 

 

Jeśli już posiadasz zarejestrowane konto, to skorzystaj z niego. Wystarczy, że się zalogujesz >>

 

Podczas tworzenia ugody możesz skorzystać z naszego kalkulatora, który pomoże Ci dobrać wysokość raty, na którą możesz sobie pozwolić.

Ustaw swoją kwotę, datę płatności oraz metodę zapłaty i zacznij spłacać już dziś. 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Pamiętaj także, że zawsze masz możliwość złożenia reklamacji oraz przedstawienia nam swoich wątpliwości.

 

Przede wszystkim skontaktuj się z nami!

 

Wszelką korespondencję w sprawie możesz do nas przekazać:

  • pisemnie: na adres Hoist Polska sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław
  • elektronicznie: na adres e-mail office@hoistfinance.pl
  • za pomocą formularza kontaktowego
  • ustnie: w rozmowie telefonicznej pod numerem (+48) 71 739 17 17 lub w trakcie osobistego kontaktu z Doradca Terenowy Hoist Polska sp. z o.o.

 

Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty ich otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz powiadomiona(-y) pisemnie (listownie lub pocztą elektroniczną). Składając reklamację możesz nam wskazać preferowaną formę odpowiedzi.

 

Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis okoliczności i faktów stanowiących podstawę zgłoszenia. Napisz, czego od nas oczekujesz i przekaż kopie wszelkich dokumentów, które mogą być istotne dla Twojej sprawy.

 

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy rozpatrzenie reklamacji jest niemożliwe w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, poinformujemy Ciebie pisemnie o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie powinien przekroczyć 60 dni od dnia jej otrzymania.

 

Postaramy się udzielić Ci wyczerpującej odpowiedzi, jednak jeżeli nadal będziesz uważać, że jest ona niewystarczająca lub nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, istnieje możliwość ponownego zwrócenia się ze swoimi wątpliwościami do Lidera Zespołu Reklamacji.

Niestety, ale Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana