Korzystając z naszej strony internetowej lub naszego Portalu Klienta zawsze oszczędzasz czas i wybierasz metodę płatności, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza.
W każdej chwili możesz opłacić swoje zobowiązanie logując się do Portalu Klienta np. ze swojego smartfona. Zajmie to tylko kilka chwil. Możesz również dokonać płatności bez logowania.
Z jakich opcji możesz skorzystać?
Naszym Klientom umożliwiamy dokonywanie płatności wszystkimi najpopularniejszymi metodami płatności.
Nasi Klienci mają do wyboru kilka opcji, które pojawią się po przejściu na stronę wyboru metod płatności:
- BLIK
- karta debetowa lub kredytowa
- tradycyjny przelew online z Twojego banku
Jak dokonać płatności bez konieczności logowania się?
Po prostu wejdź w zakładkę Zapłać teraz (będziesz potrzebować jedynie swój nr sprawy oraz nr PESEL lub Regon)
Płatność po zalogowaniu się do Portalu Klienta
Zaloguj się na swoje konto, aby zapłacić. To tylko kilka kliknięć, a Twoje środki w kilka minut będą zaksięgowane na poczet Twojego zobowiązania.
Bez wypisywania druczków, płacenia prowizji, w pełni bezpiecznie i bezstresowo!