Przypominamy, że Hoist Polska sp. z o.o. nie przyjmuje klientów w siedzibie firmy. Zachęcamy do kontaktu z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego

Polski

Odrobina wiedzy robi wielką różnicę.

Chcesz dowiedzieć się więcej jak rozpocząć z nami współpracę? Tutaj znajdziesz wiele wskazówek, artykułów oraz linków.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania od zespołu Hoist

  • W jaki sposób mogę zapłacić?

    Korzystając z naszej strony internetowej lub naszego Portalu Klienta zawsze oszczędzasz czas i wybierasz metodę płatności, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza.

    W każdej chwili możesz opłacić swoje zobowiązanie logując się do Portalu Klienta np. ze swojego smartfona. Zajmie to tylko kilka chwil. Możesz również dokonać płatności bez logowania.

    Z jakich opcji możesz skorzystać?

    Naszym Klientom umożliwiamy dokonywanie płatności wszystkimi najpopularniejszymi metodami płatności.

    Nasi Klienci mają do wyboru kilka opcji, które pojawią się po przejściu na stronę wyboru metod płatności:

    - BLIK

    - karta debetowa lub kredytowa

    - tradycyjny przelew online z Twojego banku

    Jak dokonać płatności bez konieczności logowania się?

    Po prostu wejdź w zakładkę Zapłać teraz (będziesz potrzebować jedynie swój nr sprawy oraz nr PESEL lub Regon)

    Płatność po zalogowaniu się do Portalu Klienta

    Zaloguj się na swoje konto, aby zapłacić. To tylko kilka kliknięć, a Twoje środki w kilka minut będą zaksięgowane na poczet Twojego zobowiązania.

    Bez wypisywania druczków, płacenia prowizji, w pełni bezpiecznie i bezstresowo!

  • Chcę umówić się na spłatę zadłużenia

    Nie martw się! W Hoist Finance pomożemy Ci wyjść z zadłużenia! Ustalimy indywidualny plan spłaty, czyli ugodę, na którą będzie Cię stać.

    Pamiętaj, że nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji - wystarczy, że zadzwonisz pod numer 71 739 17 17. 

    W każdej chwili możesz skorzystać z Portalu Klienta, gdzie samodzielnie możesz stworzyć ugodę lub dokonać płatności. 

    Jeśli nie masz jeszcze konta na Portalu Klienta, to w pierwszej kolejności zarejestruj się >> 

    Jeśli już posiadasz zarejestrowane konto, to skorzystaj z niego. Wystarczy, że się zalogujesz >>

    Podczas tworzenia ugody możesz skorzystać z naszego kalkulatora, który pomoże Ci dobrać odpowiednią wysokośc raty, na którą możesz sobie pozwolić.

    Ustaw swoją kwotę, datę płatności oraz metodę zapłaty i zacznij spłacać już dziś. 

  • Jak się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do mojego konta online?

    Rejestracja na Portalu Klienta jest prosta i szybka. Potrzebujesz do tego jedynie Unikalnego Kodu Klienta. Znajdziesz go w w korespondencji listownej, w SMS-ie lub e-mail, które do Ciebie wysłaliśmy. Do rejestracji - oprócz Unikalnego Kodu Klienta - niezbędny będzie również Twój numer PESEL.

    Wejdź teraz na stronę: Hoist Finance - Potwierdź tożsamość i rozpocznij rejestrację. 

    Musisz zaakceptować politykę prywatności, a następnie wybrać wygodną dla Ciebie metodę logowania (sugerujemy wybór adresu e-mail).

    Cały proces zajmie Ci nie więcej niż 2 minuty.

    Dzięki Portalowi Klienta zyskujesz dostęp do statusu swojej sprawy online, możliwości stworzenia ugody i spłaty w wygodnych ratach i szybkich płatności np. BLIKiem.

    Pamiętaj Twoje dane są z nami bezpieczne. Stosujemy wysokiej jakości mechanizmy zabezpieczeń strony!

  • Nie mogę się zalogować! Jak dokonać resetu hasła?

    Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta, to w pierwszej kolejności spróbuj sobie przypomnieć metodę logowania, którą wybrałeś i  spróbuj ponownie.

    W każdej chwili możesz resetować hasło do logowania lub dokonać ponownego logowania za pomocą nowego adresu e-mail.

    Wejdź na stronę Hoist Finance - Login i znajdź link "Zapomniałem hasło lub e-mail". W ten sposób samodzielnie, w kilka minut dokonasz zmiany hasła i będziesz mógł ponownie swobodnie korzystać z naszego Portalu Klienta.

    Jeśli nadal masz problemy z zalogowaniem się, to skontaktuj się z nami!

    Pamiętaj! Unikalny Kod Klienta, który otrzymałeś w liście, w SMS-ie lubw mailu służy do rejestracji konta na Portalu Klienta, a nie logowania. 

  • Chcę zmienić wysokość mojej raty i/lub datę płatności

    Jeśli masz już swoje konto w Portalu Klienta to jest to bardzo proste!

    Wystarczy się zalogować i na Twojej sprawie poniżej informacji o danych profilowych znajdziesz duży zielony przycisk z napisem: Zmień mój plan spłaty.

    Po kliknięciu masz 3 opcje do wyboru: wysokości raty, daty płatności oraz typu płatności. 


    Oczywiście modyfikacja jest dostępna dla klientów regularnie płacących z ugodami bez zniżek. 

  • Otrzymałeś korespondencję w sprawie zadłużenia, którego nie posiadasz.

    Jeśli otrzymałeś list, SMS lub e-mail w sprawie zadłużenia, któego nie posiadasz, to skontaktuj się z nami w tej sprawie.

    Skontaktuj się z nami!

    Wszelką korespondencję w sprawie możesz do nas przekazać:

    • pisemnie: na adres Hoist Polska sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław
    • elektronicznie: na adres e-mail office@hoistfinance.pl
    • ustnie: w rozmowie telefonicznej pod numerem (+48) 71 739 17 17 lub w trakcie osobistego kontaktu z Doradca Terenowy Hoist Polska sp. z o.o.
  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    Skontaktuj się z nami!

    Wszelką korespondencję w sprawie możesz do nas przekazać:

    • pisemnie: na adres Hoist Polska sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław
    • elektronicznie: na adres e-mail office@hoistfinance.pl
    • ustnie: w rozmowie telefonicznej pod numerem (+48) 71 739 17 17 lub w trakcie osobistego kontaktu z Doradca Terenowy Hoist Polska sp. z o.o.

    Reklamacje

    Pamiętaj także, że zawsze masz możliwość złożenia reklamacji oraz przedstawienia nam swoich wątpliwości.

    Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty ich otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz powiadomiona(-y) pisemnie (listownie lub pocztą elektroniczną). Składając reklamację możesz nam wskazać preferowaną formę odpowiedzi.

    Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis okoliczności i faktów stanowiących podstawę zgłoszenia. Napisz, czego od nas oczekujesz i przekaż kopie wszelkich dokumentów, które mogą być istotne dla Twojej sprawy.

    W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy rozpatrzenie reklamacji jest niemożliwe w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, poinformujemy Ciebie pisemnie o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie powinien przekroczyć 60 dni od dnia jej otrzymania.

    Postaramy się udzielić Ci wyczerpującej odpowiedzi, jednak jeżeli nadal będziesz uważać, że jest ona niewystarczająca lub nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, istnieje możliwość ponownego zwrócenia się ze swoimi wątpliwościami do Lidera Zespołu Reklamacji.

Skontaktuj się z nami

W każdym momencie istnieje możliwość kontaktu z nami. Wszelką korespondencję w sprawie możesz przekazać w formie pisemnej na adres: Hoist Polska sp. z o.o., Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław lub na adres e-mail: office@hoistfinance.pl. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem: 71 739 17 17, lub skorzystania z Formularza Kontaktowego dostępnego w zakładce: Pomoc i wsparcie.

 

Zgłoszenia rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, a jeżeli wymagają odpowiedzi pisemnej, zostanie ona udzielona w terminie 30 dni od daty ich otrzymania. Kontaktując się z nami, wskaż preferowaną formę odpowiedzi. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, kiedy niemożliwe jest rozpatrzenie w podstawowym terminie, może on zostać wydłużony do 60 dni od daty jej otrzymania. Zostaniesz o tym fakcie powiadomiony.

Niestety, ale Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana