Hoist Polska jest częścią grupy Hoist Finance, wiodącego partnera restrukturyzacji zadłużenia dla banków i instytucji finansowych w całej Europie. Firma działa obecnie w 11 krajach Europy zachodniej i środkowej, zatrudniając ponad 1500 pracowników. W związku z rozwojem spółki w Polsce poszukujemy osób na stanowisko:

P.O. Lider Zespołu Archiwizacji

Pracują z nami będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie podległym zespołem;
  • prowadzenie szkoleń dla pracowników;
  • wykonywanie zadań wynikających ze strategii firmy;
  • kontakt i koordynowanie współpracy z archiwum zewnętrznym;
  • zarządzanie procesem ewidencjonowania i dekretowania dokumentacji;
  • zarządzanie procesem wydawania dokumentacji w związku z zakończoną obsługą projektu;
  • współpracę z innymi jednostkami firmy;
  • prowadzenie procesu rekrutacji pracowników;
  • ocenianie podległych pracowników.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane administracja, archiwistyka lub inne pokrewne);
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • umiejętność nadawania priorytetów i pracy pod presją czasu;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office;
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność samodzielność;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1 będzie dodatkowym atutem;
  • czynne prawo jazdy kat. B.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym;
  • szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet działań rozwijających twoje kompetencje;
  • pracę w międzynarodowym środowisku;
  • interesujące i pełne wyzwań stanowisko;
  • pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną, programy sportowe, dofinansowanie dojazdów do pracy i ubezpieczenie grupowe.

PROSIMY O APLIKOWANIE ZA POMOCĄ LINKU:

APLIKUJ

Kontakt

Wybierz termin