Hoist Polska sp. z o.o. jest częścią grupy Hoist Finance, wiodącego partnera restrukturyzacji zadłużenia dla banków i instytucji finansowych w całej Europie. Firma działa obecnie w 11 krajach Europy zachodniej i środkowej, zatrudniając ponad 1400 pracowników. W związku z rozwojem spółki w Polsce poszukujemy osób na stanowisko:

Lider Zespołu Obsługi Spraw Zleconych w Call Center

Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie zespołem negocjatorów,
  • odpowiedzialność za podejmowanie działań zgodnie z action planem i strategią,
  • zarządzanie systemem dialerowym i dostępowym,
  • raportowanie wyników pracy Call Center,
  • wspieranie w zakresie działań poprawiających efektywność czasu pracy Negocjatorów,
  • analizę i monitoring wyników osiąganych przez zespół,
  • badanie i analizę potrzeb szkoleniowych pracowników,
  • coaching, motywowanie, szkolenie i merytoryczną ocenę pracy podległych pracowników,

Wymagania:

  • roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku liderskiem w Call Center,
  • mile widziane doświadczenie w kierowaniu obsługą spraw zleconych,
  • znajomość narzędzi wykorzystywanych w bieżącej pracy Call Centre oraz doświadczenie w ich obsłudze (system PD) wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (Excel,
  • gotowość do pracy zmianowej,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
  • szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet działań rozwijających twoje kompetencje,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • interesujące i pełne wyzwań stanowisko,
  • pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną,
    programy sportowe, dofinansowanie dojazdów do pracy i ubezpieczenie grupowe.

PROSIMY O APLIKOWANIE ZA POMOCĄ LINKU:

APLIKUJ

Kontakt

Wybierz termin