Hoist Polska sp. z o.o. jest częścią grupy Hoist Finance, wiodącego partnera restrukturyzacji zadłużenia dla banków i instytucji finansowych w całej Europie. Firma działa obecnie w 11 krajach Europy zachodniej i środkowej, zatrudniając ponad 1500 pracowników. W związku z rozwojem spółki w Polsce poszukujemy osób na stanowisko:

 

Kierownik Działu Wsparcia/Back Office Department Manager

Pracują z nami będziesz odpowiedzialny za:

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Departamentu Back Office,
  • Planowanie i zarządzanie pracami związanymi z ilościową i jakościową analizą procesów Back Office,
  • Efektywne zarządzanie podległymi zespołami, a w szczególności nadzorowanie poprawności przebiegu procesów biznesowych w Departamencie związanych z:
  • obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej (korespondencja masowa),
  • archiwizacją dokumentacji, w tym także zarządzaniem i kontrolą obiegu dokumentacji między jednostkami Spółki a archiwum,
  • współpracę z dostawcami usług pocztowych, drukarskich, archiwizacyjnych,
  • prowadzenie wewnętrznej drukarni.
  • Tworzenie raportów obrazujących efektywność oraz poziomy realizacji uzgodnionych działań,
  • Projektowanie zmian w systemie informatycznym Spółki mającym na celu realizację strategii,
  • Współprace z innymi jednostkami Spółki i Grupy,
  • Wyznaczanie celów, ocenianie podległych pracowników oraz tworzenie systemów motywacyjnych,
  • Tworzeniu procedur opisujących procesy biznesowe oraz wprowadzenie systemu kontroli ich realizacji,
  • Identyfikację ryzyka towarzyszącego realizacji strategii biznesowej oraz jego właściwym zarządzaniem i raportowaniem,
  • Wykonywanie innych zadań niezbędnych do realizacji strategii Spółki.

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość procesów dochodzenia należności,
  • Umiejętność prowadzenia spotkań, przygotowywania prezentacji,
  • Umiejętność szybkiej analizy, wyciągania trafnych wniosków i przekazywania ich w rzeczowy sposób,
  • Doświadczenie i wiedza w obsłudze procesów Back Office,
  • Doświadczenie we wdrażaniu projektów i rozwiązań jakościowych oraz optymalizacji procesów w obszarze Back Office,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • Doskonała organizacja pracy, sumienność, inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
  • Szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet działań rozwijających Twoje kompetencje,
  • Interesujące i pełne wyzwań stanowisko,
  • Dofinansowane lekcje języka angielskiego w miejscu pracy,
  • Odpowiedzialne i pełne wyzwań stanowisko z dużą swobodą działania,
  • Pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną, programy sportowe, dofinansowanie dojazdów do pracy i ubezpieczenie grupowe,
  • Pracę w zgranym zespole.

PROSIMY O APLIKOWANIE ZA POMOCĄ LINKU:

APLIKUJ

Kontakt

Wybierz termin