Hoist Polska sp. z o.o. jest częścią grupy Hoist Finance, wiodącego partnera restrukturyzacji zadłużenia dla banków i instytucji finansowych w całej Europie. Firma działa obecnie w 11 krajach Europy zachodniej i środkowej, zatrudniając ponad 1500 pracowników. W związku z rozwojem spółki w Polsce poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Działu Wsparcia/Back Office Department Manager
Pracują z nami będziesz odpowiedzialny za:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Departamentu Back Office,
- Planowanie i zarządzanie pracami związanymi z ilościową i jakościową analizą procesów Back Office,
- Efektywne zarządzanie podległymi zespołami, a w szczególności nadzorowanie poprawności przebiegu procesów biznesowych w Departamencie związanych z:
- obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej (korespondencja masowa),
- archiwizacją dokumentacji, w tym także zarządzaniem i kontrolą obiegu dokumentacji między jednostkami Spółki a archiwum,
- współpracę z dostawcami usług pocztowych, drukarskich, archiwizacyjnych,
- prowadzenie wewnętrznej drukarni.
- Tworzenie raportów obrazujących efektywność oraz poziomy realizacji uzgodnionych działań,
- Projektowanie zmian w systemie informatycznym Spółki mającym na celu realizację strategii,
- Współprace z innymi jednostkami Spółki i Grupy,
- Wyznaczanie celów, ocenianie podległych pracowników oraz tworzenie systemów motywacyjnych,
- Tworzeniu procedur opisujących procesy biznesowe oraz wprowadzenie systemu kontroli ich realizacji,
- Identyfikację ryzyka towarzyszącego realizacji strategii biznesowej oraz jego właściwym zarządzaniem i raportowaniem,
- Wykonywanie innych zadań niezbędnych do realizacji strategii Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Znajomość procesów dochodzenia należności,
- Umiejętność prowadzenia spotkań, przygotowywania prezentacji,
- Umiejętność szybkiej analizy, wyciągania trafnych wniosków i przekazywania ich w rzeczowy sposób,
- Doświadczenie i wiedza w obsłudze procesów Back Office,
- Doświadczenie we wdrażaniu projektów i rozwiązań jakościowych oraz optymalizacji procesów w obszarze Back Office,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
- Doskonała organizacja pracy, sumienność, inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
- Szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet działań rozwijających Twoje kompetencje,
- Interesujące i pełne wyzwań stanowisko,
- Dofinansowane lekcje języka angielskiego w miejscu pracy,
- Odpowiedzialne i pełne wyzwań stanowisko z dużą swobodą działania,
- Pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną, programy sportowe, dofinansowanie dojazdów do pracy i ubezpieczenie grupowe,
- Pracę w zgranym zespole.
PROSIMY O APLIKOWANIE ZA POMOCĄ LINKU: